Bosch Hbg634b 1 to wysokiej jakości, wysoce wydajny piekarnik do zabudowy. Jego wyjątkowe ustawienia i funkcje pozwalają na idealne dopasowanie do Twoich potrzeb. Piekarnik został zaprojektowany z myślą o idealnym dopasowaniu do Twoich potrzeb kulinarnych. Posiada szeroką gamę funkcji, w tym trzyfazowy programator czasowy, który pozwala na precyzyjne ustawienie temperatury i czasu gotowania. Jego dodatkowymi funkcjami są: szybkie nagrzewanie, specjalny program gotowania dla mięs i ryb, funkcja "Keep Warm" i timer. Dodatkowo, wyposażony jest w wyświetlacz LCD, dzięki któremu możesz precyzyjnie kontrolować jego ustawienia. Piekarnik do zabudowy Bosch Hbg634b 1 to wysoce wydajny, wygodny i łatwy w obsłudze sprzęt kuchenny, który wyposażony jest w wiele przydatnych funkcji.
Ostatnia aktualizacja: Informacje o ustawieniach i funkcjach Bosch Hbg634b 1
Oferujemy użytkownikom przedłużenie gwarancji na elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej (trzy lata zamiast dwóch).
Link do rejestracji w serwisie MyBosch w celu przedłużenia gwarancji elektronarzędzi Bosch linii zielonej: MyBosch-tools. com
Można używać dowolnej przeglądarki. Zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki. Od października 2018 roku ze względów bezpieczeństwa wykluczyliśmy z użytkowania bardzo stare wersje przeglądarek (z lat 2010–2014). Oznacza to, że przy użyciu poniższych wersji przeglądarek dostęp do serwisu będzie niemożliwy:
• Internet Explorer <=8
• Android < 4. 4
• Safari <
MyBosch oferuje użytkownikom przedłużoną gwarancję – trzy lata zamiast dwóch – na nowo zakupione elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej.
W oknie logowania lub rejestracji istnieje możliwość zresetowania hasła za pomocą funkcji „Nie pamiętam hasła”.
Najprawdopodobniej wiadomość e-mail z linkiem zawierającym potwierdzenie została automatycznie przeniesiona do folderu ze spamem. Prosimy sprawdzić folder ze spamem.
Jeśli nie można znaleźć wiadomości e-mail w folderze ze spamem, prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Aby korzystać z serwisu MyBosch i przedłużyć gwarancję, należy się zarejestrować.
Należy zalogować się w serwisie MyBosch. W części „Konto i dane osobowe” można usunąć konto w serwisie MyBosch. Należy jednak pamiętać, że w przypadku aktualnego przedłużenia gwarancji konta w serwisie MyBosch nie będzie można usunąć.
Podczas rejestracji należy podać poprawny adres e-mail oraz hasło. Opcjonalnie można nazwę użytkownika.
Ze względu na to, że chcemy zagwarantować użytkownikowi szybkie wykonanie naprawy, serwis MyBosch jest oferowany tylko w krajach, które posiadają własny Serwis Centralny. Niestety nie w każdym kraju istnieje Serwis Centralny Bosch. Wyjątek stanowią Irlandia (użytkownicy mogą zarejestrować się w Wielkiej Brytanii) oraz Luksemburg (użytkownicy mogą zarejestrować się we Francji lub Niemczech)
Tak, jeśli podasz swój numer telefonu, będziemy mogli szybciej się z Tobą skontaktować w razie pytań (delete the bracket) dotyczących naprawy lub udziału w promocjach.
Swoją opinię oraz propozycje udoskonalenia serwisu można przekazać za pośrednictwem formularza kontaktowego w serwisie MyBosch.
Zwykle problem polega na tym, że użytkownik ma konto w serwisie MyBosch, ale nie posiada Bosch ID. Od pewnego czasu do zalogowania w serwisie MyBosch wymagany jest także Bosch ID. Dzięki niemu można się zalogować do wszystkich aplikacji Bosch, używając tych samych danych. Aby otrzymać Bosch ID, trzeba zarejestrować się ponownie. Nacisnąć przycisk „Zarejestruj” w serwisie MyBosch i zarejestrować się za pomocą tego samego adresu e-mail, który jest używany do konta MyBosch. Jest to ważne dla scalenia danych (przedłużenie gwarancji itp. ). Po zarejestrowaniu się celem uzyskania Bosch ID użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link można zalogować się do MyBosch, używając swoich danych.
Po zalogowaniu się należy kliknąć „Moje konto MyBosch”, otworzy się strona: „Moje dane osobowe”. Tutaj możesz zmienić wszystkie ustawienia. Pamiętaj o konieczności zapisania wprowadzonych zmian.
Tak. W części "Moje konto MyBosch" można ręcznie zmienić adres e-mail.
Można zarejestrować także urządzenia innych producentów. Jednak przedłużona gwarancja, informacje i usługi są dostępne tylko dla elektronarzędzi, narzędzi ogrodowych i przyrządów pomiarowych Bosch linii zielonej.
Nie. W serwisie MyBosch można zarejestrować tylko urządzenia Bosch linii zielonej w celu przedłużenia gwarancji. Można jednak dodać inne urządzenia w swoim wirtualnym warsztacie.
Urządzenia Bosch linii niebieskiej dla profesjonalistów można zarejestrować na stronie:
https://www. com/pl/pl/uslugi/gwarancja/
Nie. Części zamienne pasujące do Twoich narzędzi można znaleźć w sklepie internetowym z częściami zamiennymi na stronie: Bosch-diy. com w części Serwis.
Nie, w serwisie MyBosch nie ma możliwości kupowania narzędzi i materiałów.
W przypadku pytań dotyczących urządzenia należy skontaktować z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii albo zwrócić się bezpośrednio do wybranego dystrybutora.
W części „Moje narzędzia” można usunąć dane narzędzie za pośrednictwem opcji „Edytuj stronę”. Jeśli urządzenie z przedłużoną gwarancją zostało przypadkowo usunięte, nadal można znaleźć wszystkie istotne informacje dotyczące przedłużenia gwarancji w części „Przedłużenie gwarancji”
Niektóre kategorie produktów (np. odkurzacze, opalarki) nie mają numeru seryjnego w zwykłym miejscu (na etykiecie produktu). W przypadku tych kategorii produktów podanie numeru seryjnego w celu przedłużenia gwarancji nie jest wymagane.
Jeżeli jednak zdarzyło Ci się kupić produkt Bosch linii zielonej bez podanego numeru seryjnego, prosimy o kontakt się z naszą infolinią.
Prosimy sprawdzić, czy zamiast cyfry 0 (zero) nie została omyłkowo wprowadzona duża litera O. Numer seryjny ma zazwyczaj 9 znaków i składa się wyłącznie z cyfr i liter. Jeżeli nadal nie udaje się wprowadzić numeru seryjnego, prosimy o kontakt z infolinią
Tak, narzędzia używane do celów reklamowych oraz narzędzia kupione za granicą także można zarejestrować w serwisie MyBosch.
3-letnia gwarancja jest przenoszona z wymienionego narzędzia na nowe narzędzie zastępcze. Użytkownik musi w związku z tym zmienić numer seryjny na numer otrzymanego narzędzia zastępczego.
Z naszą pomocą techniczną można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy, dostępny w serwisie MyBosch w części „Serwis” lub poprzez infolinię
W razie pytań dotyczących elektronarzędzi Bosch należy skontaktować się z infolinią
W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z naszą infolinią.
Regulamin znajduje się na stronie internetowej MyBosch oraz na stronie Bosch-diy. com w części MyBosch. Adres wydawniczy oraz politykę prywatności można znaleźć w stopce strony internetowej MyBosch.
Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”. Należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”, wybrać zarejestrowane urządzenie i przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Otworzy się automatycznie w postaci pliku PDF, który można wydrukować.
Zarejestrować można wszystkie elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej.
Te produkty nie są objęte przedłużoną gwarancją.
Narzędzia należy zarejestrować w ciągu maksymalnie 4 tygodnie od daty zakupu. Decydujące znaczenie ma w tym przypadku data na dowodzie zakupu.
Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”, gdzie należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”. Klikając dane urządzenie, można przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Dokument PDF otworzy się automatycznie i można wydrukować certyfikat gwarancji.
Nie warto się przejmować, jeżeli niepoprawna jest tylko nazwa urządzenia, a numer katalogowy narzędzia i numer seryjny się zgadzają, ponieważ w takim przypadku certyfikat zachowuje swoją ważność. Natomiast gdy niepoprawny jest numer katalogowy i/lub numer seryjny, prosimy o kontakt z infolinią
Tak, przedłużenie gwarancji na urządzenie jest możliwe. Wystarczy dodać skan/zdjęcie potwierdzenia wygranej/udziału w promocji zamiast dowodu zakupu. Posłuży ono jako zastępczy dowód zakupu.
Prawdopodobnie wystąpił problem techniczny. Prosimy skontaktować się z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii.
Urządzenie nie występuje w naszej bazie danych. Jesteśmy w stanie prześledzić każdą nieudaną próbę rejestracji (e-mail, numer katalogowy narzędzia, data). Użytkownik otrzymuje od nas wiadomość e-mail, gdy tylko będzie możliwe zarejestrowanie narzędzia w celu przedłużenia gwarancji. W takim przypadku można zarejestrować urządzenie także po upływie czterech tygodni przewidzianych na rejestrację.
Aby zagwarantować bezpieczeństwo procesu rejestracji w celu przedłużenia gwarancji, potrzebujemy od użytkownika określonych informacji. Dane dotyczące produktu są istotne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić szczegółową identyfikację urządzenia. Dane osobowe są potrzebne do przypisania zarejestrowanego urządzenia do konkretnej osoby. Jest to konieczne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić wykrywanie nadużyć związanych z informacjami produktowymi przez strony trzecie.
Dane osobowe nie są wykorzystywane do celów marketingowych bez zgody użytkownika.
W razie pytań dotyczących uzyskanych informacji można skontaktować się z naszą infolinią.
Tak, wyrażenie zgody marketingowej jest obowiązkowe w przypadku przedłużenia gwarancji.
Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila (newsletter).
Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila. Nie kontaktujemy się z użytkownikami telefonicznie. Jedynie w wyjątkowych przypadkach, które zdarzają się sporadycznie, kontaktujemy się z użytkownikiem telefonicznie, jeżeli podał on swój numer telefonu. Mamy jednak także prawo kontaktować się z użytkownikiem za pośrednictwem tradycyjnej poczty oraz powiadomień push.
Tak, zgodę marketingową można w każdej chwili wycofać, wysyłając nam wniosek e-mailem lub korzystając z funkcji „Unsubscribe / Wypisz” w newsletterze.
Jeśli wystąpią problemy z połączeniem z urządzeniem Bluetooth, poniżej przedstawiono rozwiązania, które warto wypróbować.
Zanim zaczniesz
Przed rozpoczęciem rozwiązywania problemów z funkcją Bluetooth w Twoim urządzeniu sprawdź wykonaj następujące czynności:
Sprawdź informacje o produkcie
Jeśli podczas konfigurowania nowego urządzenia brakuje funkcji Bluetooth, sprawdź w specyfikacji produktu, czy zapewnia on obsługę funkcji Bluetooth. Niektóre urządzenia nie obsługują protokołu Bluetooth.
Upewnij się, że łączność Bluetooth jest włączona.
Jeśli używasz laptopa z wmontowanym w obudowie fizycznym przełącznikiem funkcji Bluetooth, upewnij się, że przełącznik znajduje się w pozycji włączonej.
W systemie Windows 11 można na dwa sposoby sprawdzić, czy funkcja Bluetooth jest włączona. W tym celu:
Zaewidencjonuj szybkie ustawienia: Wybierz ikonę Sieć, Dźwięk lub Bateria ( ) po prawej stronie paska zadań, poszukaj szybkiego ustawienia Bluetooth , a następnie wybierz pozycję Bluetooth, aby je włączyć. Jeśli urządzenie Windows 11 nie jest podłączone do żadnych akcesoriów Bluetooth, zobaczysz komunikat "Nie połączono".
Zaewidencjonuj ustawienia: Wybierz pozycję Start > Ustawienia > urządzeń & Bluetooth. Upewnij się, że funkcja Bluetooth jest włączona.
Uwaga: Tuż po włączeniu funkcji Bluetooth w obszarze Ustawienia zostanie wyświetlony następujący komunikat:
"Wykrywalny jako <computer_name>"
Sprawdź swoje urządzenie Bluetooth
Upewnij się, że urządzenie jest włączone, naładowane lub ma świeże baterie oraz znajduje się w zasięgu komputera. Następnie zrób tak:
Wyłącz urządzenia Bluetooth, odczekaj kilka sekund, a następnie włącz je ponownie.
Upewnij się, że urządzenie Bluetooth znajduje się w zasięgu. Jeśli urządzenie Bluetooth działa wolno lub nie odpowiada, upewnij się, że nie jest zbyt blisko innego urządzenia USB podłączonego do portu USB 3. 0. Nieekranowane urządzenia USB mogą czasami zakłócać połączenia Bluetooth.
Sprawdź komputer
Na komputerze, który ma być sparowany:
Upewnij się, że tryb samolotowy jest wyłączony:Wybierz ikonę Sieć, Dźwięk lub Bateria ( ) po prawej stronie paska zadań, a następnie upewnij się, że szybkie ustawienie Tryb samolotowy jest wyłączone. Włącz lub wyłącz funkcję Bluetooth: Wybierz pozycję Start > Ustawienia > urządzeń & Bluetooth. Wyłącz funkcję Bluetooth , poczekaj kilka sekund, a następnie włącz ją ponownie. Usuń urządzenie Bluetooth, a następnie dodaj je ponownie: Wybierz kolejno pozycje Start > Ustawienia > Bluetooth i urządzenia > Urządzenia . W obszarze Urządzenia wybierz pozycję Więcej opcji dla urządzenia Bluetooth, z którym występują problemy z nawiązaniem połączenia, a następnie wybierz pozycję Usuń urządzenie > Tak. Aby dowiedzieć się więcej o ponownym sparowaniu Twojego urządzenia Bluetooth, zobacz Łączenie się z urządzeniem Bluetooth.Jeśli łączność przez Bluetooth nie działa lub brakuje ikony funkcji Bluetooth
Jeśli funkcja Bluetooth nie działa, spróbuj wykonać poniższe czynności. Oto niektóre inne typowe problemy:
Brakuje ikony Bluetooth albo funkcji Bluetooth nie można włączyć lub wyłączyć.
Funkcja Bluetooth nie działa po zainstalowaniu aktualizacji systemu Windows.
Funkcja Bluetooth nie działa po uaktualnieniu do systemu Windows 11 z systemu Windows 10.
W Menedżerze urządzeń nie wyświetla się urządzenie Bluetooth i nie ma żadnych nieznanych urządzeń.
Aby rozpocząć, wybierz nagłówek w celu wyświetlenia więcej informacji.
Jeśli niedawno uaktualniono do systemu Windows 11 lub zainstalowano aktualizacje systemu Windows 11, możliwe, że obecny sterownik jest przeznaczony dla poprzedniej wersji systemu Windows. Aby automatycznie sprawdzić dostępność aktualizacji sterownika:
Wybierz pozycję Wyszukaj na pasku zadań, wpisz ciąg menedżer urządzeń, a następnie wybierz pozycję Menedżer urządzeń z listy wyników.
W Menedżerze urządzeń wybierz pozycję Bluetooth, a następnie wybierz nazwę karty Bluetooth, która może zawierać wyraz „radio”.
Naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) kartę Bluetooth, a następnie wybierz pozycję Aktualizuj sterownik > Wyszukaj automatycznie zaktualizowane oprogramowanie sterownika. Postępuj zgodnie z instrukcjami, a następnie wybierz pozycję Zamknij.
Po zainstalowaniu zaktualizowanego sterownika wybierz pozycję Uruchom > > Zasilanie uruchom ponownie, jeśli zostanie wyświetlony monit o ponowne uruchomienie, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany.
Jeśli system Windows nie może znaleźć nowego sterownika Bluetooth, przejdź do witryny internetowej producenta komputera, aby pobrać stamtąd najnowszy sterownik Bluetooth.
Ważne: Nieaktualny lub niezgodny sterownik jest jedną z najczęstszych przyczyn problemów z połączeniami Bluetooth.
Aby ręcznie zainstalować sterownik Bluetooth:
Przejdź do witryny internetowej producenta komputera i pobierz najnowszy sterownik. Następnie wykonaj jedną z następujących czynności:
W przypadku pobrania pliku wykonywalnego (exe) kliknij dwukrotnie plik, aby go uruchomić i zainstalować sterowniki. To wszystko, co trzeba zrobić.
W przypadku pobrania osobnych plików, z których co najmniej jeden ma rozszerzenie nazwy pliku inf, a inny — rozszerzenie. sys, wykonaj następujące czynności:
Tuż po włączeniu funkcji Bluetooth w obszarze Ustawienia zostanie wyświetlony następujący komunikat:
„Urządzenie jest teraz możliwe do wykrycia jako <nazwa_komputera>”
Sprawdź swoje urządzenie Bluetooth
Upewnij się, że urządzenie jest włączone, naładowane lub ma świeże baterie oraz znajduje się w zasięgu komputera, z którym chcesz nawiązać połączenie. Następnie zrób tak:
Sprawdź komputer
Upewnij się, że tryb samolotowy jest wyłączony: Wybierz menu Start , następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > Sieci i internet > Tryb samolotowy . Upewnij się, że Tryb samolotowy jest wyłączony.
Wybierz pozycję Wyszukaj na pasku zadań, wpisz menedżer urządzeń, a następnie wybierz pozycję Menedżer urządzeń z listy wyników.
W Menedżer urządzeń wybierz pozycję Bluetooth > nazwę karty Bluetooth. (Jeśli jej tam nie ma, zajrzyj do sekcji Inne urządzenia).
Naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) kartę sieciową, a następnie wybierz pozycję Aktualizuj sterownik , > Przeglądaj mój komputer w poszukiwaniu sterowników.
Wybierz opcję Przeglądaj, wybierz lokalizację, w której zapisane są pliki sterownika, a następnie naciśnij przycisk OK.
Wybierz pozycję Dalej i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zainstalować sterownik. Po zakończeniu instalacji naciśnij przycisk Zamknij.
Po zaktualizowaniu sterownika wybierz pozycję Uruchom > zasilanie > Uruchom ponownie, jeśli zostanie wyświetlony monit o ponowne uruchomienie, i sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany.
Jeśli nie widzisz ikony połączenia Bluetooth, ale urządzenie Bluetooth jest wyświetlane w Menedżerze urządzeń, spróbuj odinstalować adapter Bluetooth i wykonaj ponowną instalację. Oto odpowiednia procedura:
Wybierz pozycję Wyszukaj na pasku zadań, wpisz tekst menedżer urządzeń, a następnie wybierz pozycję Menedżer urządzeń z wyników.
W Menedżerze urządzeń wybierz pozycję Bluetooth. Naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) nazwę karty Bluetooth (która może zawierać wyraz "radio"), a następnie wybierz pozycję Odinstaluj urządzenie > Odinstaluj.
Wybierz przycisk Start , a następnie wybierz pozycję Zasilanie > Zamknij .
Po wyłączeniu urządzenia odczekaj kilka sekund, a następnie włącz je ponownie. System Windows spróbuje ponownie zainstalować sterownik.
Jeśli system Windows nie zainstaluje sterownika ponownie automatycznie, otwórz Menedżer urządzeń i wybierz pozycję Akcja > Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu.
Uwaga: Aby uzyskać najnowsze sterowniki dla karty Bluetooth może być konieczne skontaktowanie się z producentem komputera lub innego sprzętu.
Jeśli te kroki nie pomogą rozwiązać problemu z łącznością Bluetooth, przejdź do Centrum opinii o systemie Windows i zgłoś błąd. Pomoże to firmie Microsoft ustalić główną przyczynę tego problemu.
Podaj szczegółowe informacje o wykonywanych czynnościach lub podejmowanych krokach w chwili, gdy wystąpił problem. Na przykład jeśli problemy z funkcją Bluetooth zaczęły występować po aktualizacji systemu Windows lub zmianie wersji systemu Windows, dołącz taką informację.
Otwieranie Centrum opiniiUwaga: Jeśli Twoim urządzeniem zarządza administrator w szkole lub w pracy i nie widzisz ikony Bluetooth, być może funkcja ta została wyłączona w Twojej organizacji. Skontaktuj się z pracownikiem pomocy technicznej IT.
Rozwiązywanie problemów z akcesoriami Bluetooth
Jeśli można włączyć funkcję Bluetooth, ale występują problemy z parowaniem lub używaniem akcesorium Bluetooth, zobacz poniższe kroki dotyczące rozwiązywania typowych problemów z akcesoriami Bluetooth.
Należy także sprawdzić witrynę internetową producenta urządzenia Bluetooth, szczególnie w przypadku, gdy inne urządzenia Bluetooth działają. Producent urządzenia prawdopodobnie będzie miał bardziej szczegółowe informacje specyficzne dla danego produktu oraz odnośną procedurę rozwiązywania problemów.
Aby rozpocząć, wybierz nagłówek w celu wyświetlenia więcej informacji.
Jeśli pojawi się monit o wprowadzenie kodu PIN umożliwiającego korzystanie z urządzenia, ale nie znasz tego kodu:
Poszukaj kodu PIN w dokumentacji urządzenia albo na samym urządzeniu.
Spróbuj 0000 lub 1234.
Jeśli pojawi się monit o wprowadzenie kodu PIN, ale nie widzisz miejsca do wpisania numeru na ekranie komputera, wpisz 0000 na klawiaturze Bluetooth, a następnie naciśnij klawisz Enter.
Spróbuj usunąć urządzenie, a następnie sparuj je ponownie. Urządzenie może być sparowane, ale niepołączone — klawiatury, myszy i pióra Bluetooth łączą się tylko w razie potrzeby.
Aby usunąć urządzenie Bluetooth, wybierz pozycję Start > Ustawienia > urządzeń Bluetooth & > Urządzenia . W obszarze Urządzenia wybierz pozycję Więcej opcji dla sparowanego, ale nie działającego urządzenia Bluetooth, a następnie wybierz pozycję Usuń urządzenie > Tak. Następnie sparuj urządzenie ponownie. Aby uzyskać więcej informacji na temat parowania urządzeń, zobacz temat
Jeśli występują problemy z podłączeniem urządzenia audio Bluetooth lub odsłuchem dźwięku:
Upewnij się, że urządzenie audio jest w zasięgu komputera.
Upewnij się, że dźwięk jest odtwarzany za pośrednictwem urządzenia Bluetooth. Wybierz pozycję Start > Ustawienia > Dźwięk > systemowy . Wybierz pozycję Wybierz miejsce odtwarzania dźwięku, a następnie wybierz urządzenie Bluetooth.
Jeśli urządzenie Bluetooth jest wyświetlane jako sparowane w obszarze Ustawienia > urządzeń Bluetooth & > Urządzeniami , ale nie słyszysz dźwięku, upewnij się, że jest ono podłączone. W obszarze Urządzenia wybierz pozycję Więcej opcji obok urządzenia, a następnie wybierz pozycję Połącz.
Spróbuj usunąć urządzenie Bluetooth, a następnie sparuj je ponownie. Aby usunąć urządzenie Bluetooth, wybierz pozycję Start > Ustawienia > urządzeń Bluetooth & > Urządzenia .
Jeśli urządzenie jest podłączone, ale dźwięk ma niską jakość:
Upewnij się, że dźwięk jest odtwarzany za pośrednictwem urządzenia Bluetooth. W obszarze Wybierz, gdzie chcesz odtwarzać dźwięk, wybierz urządzenie Bluetooth.
Wstrzymaj inne działania, które mogą używać funkcji Bluetooth, takie jak udostępnianie plików przez Bluetooth. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem w systemie Windows.
Sprawdź, czy dla urządzenia Bluetooth został wybrany dźwięk stereo, aby zapewnić najlepszą jakość dźwięku. W tym celu:
Po prawej stronie paska zadań kliknij pozycję Głośność , a następnie wybierz pozycję Zarządzaj urządzeniami audio, aby wybrać urządzenie do odtwarzania.
Wybierz urządzenie Bluetooth i upewnij się, że opcja Stereo jest zaznaczona. (Opcją zapewniającą niższą jakość dźwięku jest Urządzenie głośnomówiące).
Jeśli opcja stereo nie jest dostępna, usuń urządzenie z obszaru Ustawienia > urządzeń Bluetooth & > Urządzenia , a następnie dodaj je ponownie. Następnie ponownie sprawdź panel głośności, aby upewnić się, że wybrano opcję stereo.
Udostępnianie plikówJeśli występują problemy z udostępnianiem plików za pośrednictwem połączenia Bluetooth:
Spróbuj użyć funkcji udostępniania w pobliżu. Dowiedz się więcej na temat udostępniania w pobliżu
Upewnij się, że funkcja Bluetooth jest włączona na urządzeniu wysyłającym i odbierającym. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Udostępnianie plików przez Bluetooth.
Uwaga: Funkcja udostępniania w pobliżu jest dostępna tylko w systemie Windows 10 w wersji 1803 i w systemie Windows 11.
TelefonyKod PIN powinien zostać wyświetlony na ekranie telefonu lub ekranie komputera. Upewnij się, że na obu urządzeniach widzisz prawidłowy numer PIN.
Kontrolery ruchuAby uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów z kontrolerami ruchu łączącymi się przez Bluetooth, zobacz Kontrolery w Windows Mixed Reality.
Opaski monitorujące sprawność fizycznąAby uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów z czujnikami fitness łączącymi się przez Bluetooth, zobacz instrukcje producenta urządzenia.
Jeśli żaden krok opisany w tym artykule nie pomógł lub nie widzisz rozwiązania swojego problemu, przejdź do Centrum opinii o systemie Windows i zgłoś błąd.
Podaj szczegółowe informacje o wykonywanych czynnościach w chwili, gdy wystąpił problem. ms/btfeedbackhub" target="_blank">Otwieranie Centrum opinii W systemie Windows 10 można na dwa sposoby sprawdzić, czy funkcja Bluetooth jest włączona. W tym celu: Sprawdź pasek zadań. Wybierz centrum akcji ( lub ). Jeśli funkcja Bluetooth nie jest widoczna, wybierz pozycję Rozwiń , aby odkryć funkcję Bluetooth, a następnie wybierz pozycję Bluetooth , aby ją włączyć. Nastąpi wyświetlenie komunikatu „Brak połączenia”, jeśli Twoje urządzenie z systemem Windows 10 nie jest sparowane z żadnymi akcesoriami Bluetooth. Sprawdź obszar Ustawienia. Naciśnij przycisk Start , a następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > Urządzenia > Bluetooth i inne urządzenia . Upewnij się, że funkcja Bluetooth jest włączona. Uwagi: Zanim zaczniesz
Sprawdź informacje o produkcie
Upewnij się, że łączność Bluetooth jest włączona.
Jeśli łączność przez Bluetooth nie działa lub brakuje ikony funkcji Bluetooth
Funkcja Bluetooth nie działa po zainstalowaniu aktualizacji systemu Windows 10.
Funkcja Bluetooth nie działa po uaktualnieniu do systemu Windows 10 z systemu Windows 8. 1 lub Windows 7.
Wybierz menu Start , następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > Aktualizacje i zabezpieczenia > Rozwiązywanie problemów . W obszarze Znajdź i rozwiąż inne problemy wybierz pozycję Bluetooth, a następnie wybierz pozycję Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Otwórz ustawienia narzędzia do rozwiązywania problemówJeśli niedawno uaktualniono do systemu Windows 10 lub zainstalowano aktualizacje systemu Windows 10, możliwe, że obecny sterownik jest przeznaczony dla poprzedniej wersji systemu Windows. Aby automatycznie sprawdzić dostępność aktualizacji sterownika:
W polu wyszukiwania na pasku zadań wyszukaj frazy Menedżer urządzeń, a następnie wybierz pozycję Menedżer urządzeń z listy wyników.
Naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) nazwę karty Bluetooth, a następnie wybierz kolejno opcje Aktualizuj sterownik > Wyszukaj automatycznie zaktualizowane oprogramowanie sterownika. Postępuj zgodnie z instrukcjami, a następnie wybierz pozycję Zamknij.
Po zainstalowaniu zaktualizowanego sterownika, jeśli zostanie wyświetlony monit o ponowne uruchomienie komputera, wybierz przycisk Start , a następnie kolejno pozycje Zasilanie > Uruchom ponownie , jeżeli zostanie wyświetlony monit o ponownym uruchomieniu komputera, i sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany.
W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz frazę Menedżer urządzeń, a następnie wybierz pozycję Menedżer urządzeń z listy wyników.
W Menedżerze urządzeń wybierz pozycję Bluetooth > nazwa karty Bluetooth.
Naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) kartę sieciową, a następnie wybierz pozycję Aktualizuj sterownik > Przeglądaj mój komputer w poszukiwaniu oprogramowania sterownika.
Po zaktualizowaniu sterownika, jeśli zostanie wyświetlony monit o ponowne uruchomienie komputera, wybierz przycisk Start , a następnie kolejno pozycje Zasilanie > Uruchom ponownie, jeśli zostanie wyświetlony monit o ponownym uruchomieniu komputera, i sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany.
W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz frazę menedżer urządzeń, a następnie z listy wyników wybierz pozycję Menedżer urządzeń .
W Menedżerze urządzeń wybierz pozycję Bluetooth. Naciśnij i przytrzymaj lub kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę karty Bluetooth, która może zawierać wyraz „radio”, i wybierz opcję Odinstaluj urządzenie.
Wybierz menu Start , a następnie wybierz kolejno pozycje Zasilanie > Wyłącz .
Jeśli system Windows nie zainstaluje sterownika ponownie automatycznie, otwórz Menedżera urządzeń i wybierz kolejno pozycje Akcja > Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu.
Jeśli te sposoby nie pomogą rozwiązać problemu z łącznością Bluetooth, przejdź do Centrum opinii o systemie Windows i zgłoś błąd.
Podaj szczegółowe informacje o wykonywanych czynnościach lub podejmowanych krokach w chwili, gdy wystąpił błąd.
Uwaga: Jeśli Twoim urządzeniem zarządza administrator w szkole lub w pracy i nie widzisz ikony Bluetooth, być może funkcja ta została wyłączona w Twojej organizacji. Skontaktuj się z administratorem systemu.
Rozwiązywanie problemów z akcesoriami Bluetooth
Jeśli można włączyć funkcję Bluetooth, ale występują problemy z parowaniem lub używaniem akcesorium Bluetooth, zobacz poniższe metody rozwiązywania typowych problemów z akcesoriami Bluetooth.
Należy także sprawdzić witrynę internetową producenta urządzenia, szczególnie w przypadku, gdy inne urządzenia Bluetooth działają.
Spróbuj 0000 lub 1234.
Aby odłączyć urządzenie Bluetooth, wybierz przycisk Start , a następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > Urządzenia > Bluetooth i inne urządzenia . Zaznacz urządzenie Bluetooth, które jest sparowane, ale nie działa, a następnie wybierz kolejno pozycje Usuń urządzenie > Tak.
Upewnij się, że dźwięk jest odtwarzany za pośrednictwem urządzenia Bluetooth. Wybierz menu Start , a następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > System > Dźwięk . W obszarze Wybierz urządzenie wyjściowe, zaznacz urządzenie Bluetooth.
Jeśli urządzenie jest wyświetlane jako Sparowane, ale nie słychać dźwięku, upewnij się, że jest ono połączone. Wybierz menu Start, a następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > Urządzenia > Bluetooth i inne urządzenia . W obszarze Bluetooth zaznacz urządzenie, a następnie wybierz przycisk Połącz.
Spróbuj rozłączyć, a następnie ponownie sparować urządzenie. Aby rozłączyć urządzenie, wybierz menu Start , a następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > Urządzenia > Bluetooth i inne urządzenia . Zaznacz urządzenie Bluetooth, które jest sparowane, ale nie działa, a następnie wybierz kolejno pozycje Usuń urządzenie > Tak. W obszarze Wybierz urządzenie wyjściowe, zaznacz urządzenie dźwiękowe Bluetooth. com/pl-pl/windows/rozwi%C4%85zywanie-problem%C3%B3w-z-d%C5%BAwi%C4%99kiem-w-systemie-windows-73025246-b61c-40fb-671a-2535c7cd56c8">Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem w systemie Windows.
Po prawej stronie paska zadań kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Głośność , a następnie wybierz ikonę cudzysłowu ostrokątnego , aby wybrać urządzenie odtwarzające.
Wybierz urządzenie Bluetooth i upewnij się, że opcja Stereo jest zaznaczona.
Jeśli opcja Stereo nie jest dostępna, usuń urządzenie w obszarze Ustawienia > Urządzenia > Bluetooth i inne urządzenia, a następnie ponownie dodaj to urządzenie. Następnie ponownie sprawdź panel Głośność , aby upewnić się, że opcja stereo jest zaznaczona.
Jeśli elementy sterujące głośnością Bluetooth nie będą działać po zainstalowaniu aktualizacji systemu Windows, wykonaj następujące kroki.
Ostrzeżenie: W przypadku zmodyfikowania rejestru w sposób nieprawidłowy może dojść do poważnych problemów. Aby zapewnić dodatkową ochronę, utwórz kopię zapasową rejestru przed podjęciem próby jego modyfikacji.
Ręcznie wyłącz funkcję głośności bezwzględnej poprzez wprowadzenie zmiany w rejestrze. W tym celu wybierz menu Start i wpisz polecenie cmd. Kliknij prawym przyciskiem myszy Wiersz poleceń w wynikach wyszukiwania i wybierz opcję Uruchom jako administrator.
W oknie Wiersz poleceń wpisz następujące polecenie:
reg add HKLM\SYSTEM\ControlSet001\Control\Bluetooth\Audio\AVRCP\CT /v DisableAbsoluteVolume /t REG_DWORD /d 1 /f
Aby zmiana w rejestrze została wprowadzona, może być konieczne ponowne uruchomienie systemu Windows.
Aby ponownie włączyć funkcję głośności bezwzględnej, wpisz następujące polecenie w oknie Wiersz poleceń:
reg add HKLM\SYSTEM\ControlSet001\Control\Bluetooth\Audio\AVRCP\CT /v DisableAbsoluteVolume /t REG_DWORD /d 0 /fUdostępnianie plików
Uwaga: Funkcja udostępniania w pobliżu jest dostępna tylko w systemie Windows 10 w wersji 1803 lub nowszej.
Telefony
Kontrolery ruchu
Opaski monitorujące sprawność fizyczną
Podaj szczegółowe informacje o wykonywanych czynnościach w chwili, gdy wystąpił błąd.
Chcesz umyć naczynia w zmywarce, ale nagle na ekranie wyskakuje błąd bądź urządzenie niespodziewanie przestaje działać i nie wiesz, co należy wtedy zrobić? Najprostszym krokiem do zdiagnozowania usterki, jest poznanie znaczenia tajemniczych cyferek, składających się na kod błędu, a następnie zrozumienie, w jaki sposób zlikwidować ich przyczynę. Przeczytaj poniższy artykuł, by poznać odpowiedź na pytanie: co oznaczają kody błędów w zmywarkach Bosch?
Najpopularniejsze kody błędów w zmywarkach Bosch
Uwaga! Pamiętaj, że poniższe kody są uniwersalne i w zależności od modelu, ich znaczenie może się różnić. Jeśli na Twoim urządzeniu wyświetla się inny błąd, napisz o nim w komentarzu – postaramy się podpowiedzieć, co może oznaczać. Poszukaj także odpowiedzi w instrukcji obsługi.
Kod błędu | Oznaczenie |
---|---|
E01 | awaria modułu zasilania, zalecany kontakt z serwisem |
E02 | awaria modułu zasilania, zalecany kontakt z serwisem |
E03 | awaria modułu zasilania, zalecany kontakt z serwisem |
E04 | awaria modułu zasilania, zalecany kontakt z serwisem |
E05 | awaria modułu zasilania, zalecany kontakt z serwisem |
E06 | występuje problem z mechanizmem drzwi |
E07 | naczynia nie wysychają przez wadliwy wentylator |
E08 | woda nie sięga powyżej poziomu elementu grzejnego |
E09 | występuje problem z podgrzewaniem wody |
E10 | występuje problem z elementem grzejnym |
E11 | uszkodzony termostat lub czujnik temperatury |
E13 | temperatura wody powyżej 75°C |
E14 | błąd czujnika przepływu kontaktronowego |
E15 | woda wycieka do podstawy zmywarki |
E16 | błąd zaworu wlotowego wody |
E17 | zbyt wysoki poziom wody (przepełnienie) |
E18 | zbyt niski poziom wody |
Wyjaśnienie kodów błędów:
- E01, E02, E03, E04, E05 – skontaktuj się z serwisem Bosch, ponieważ usterki nie należy naprawiać własnoręcznie,
- E06 – sprawdź, czy mechanizm, który sprawdza, czy drzwi są otwarte, nie jest w żadnym miejscu uszkodzony,
- E07 – wymień wentylator w zmywarce do naczyń,
- E08 – najprawdopodobniej występuje problem z elementem grzejnym lub problem z napełnianiem,
- E09 – problem najczęściej dotyczy elementu grzejnego, czyli z podgrzewaniem wody,
- E10 – sprawdź, czy w urządzeniu nie występuje zatkanie/nagromadzenie kamienia bądź osadu, blokującego wodę przed prawidłowym odpływaniem,
- E11 – w razie potrzeby wymień wadliwą część,
- E13 – skontroluj, czy przez przypadek nie podłączyłeś zmywarki do źródła gorącej wody (musi być przyłączona do zaworu z zimną wodą),
- E14 – sprawdź styki podłączenia kontaktronu – jeśli są brudne, wyczyść je. Kontaktron odpowiada za zliczanie przepływu w zmywarce.
- E15 – opróżnij zmywarkę. Jeśli błąd wystąpi ponownie, najprawdopodobniej w urządzeniu znajduje się wyciek do podstawy urządzenia. W trakcie tego błędu pojawia się charakterystyczny migający kranik na panelu sterowania. Przed jakąkolwiek naprawą odłącz zasilanie. W większości przypadków wyciek spowodowany jest zużyciem uszczelki przy zbiorniku myjącym. Naprawa polega na wymianie uszczelki lub jeżeli nie można zakupić oryginalnej – wstawić dodatkową i uszczelnić masą silikonową.
- E16 – zrób kontrolę zaworu wlotowego i dopływu wody – przez kamień lub inne zanieczyszczenia może byc problem z przepływem wody,
- E17 – możliwy błąd czujnika przepływu wody lub problem z odprowadzaniem wody,
- E18 – prawdopodobnie wynika z powodu uszkodzonego zaworu wodnego.
Pozostałe kody świadczące o usterce w zmywarkach Bosch
Kod błędu | Oznaczenie |
---|---|
E19 | elektrozawór płaszcza wodnego |
E20 | zwarcie elektryczne lub przerwa w dostawie prądu |
E21 | pompa obiegowa zablokowana |
E23 | problem elektryczny dotyczący pompy odpływowej |
E24 | zmywarka nie odprowadza wody prawidłowo |
E25 | zmywarka nie odprowadza wody prawidłowo |
E26 | problem z przełącznikiem wody/regulatorem |
E28 | wykryto usterkę czujnika zmętnienia |
A/B | usterka czujnika wody |
C | problem z silnikiem |
D | usterki elektryczne/triak silnika |
E | błąd zaworu trójdrożnego |
F | wymagany poziom wody nie jest wystarczający |
G | błąd triaka |
H | zmywarka nie nagrzewa się |
K | uszkodzony czujnik termostatu (NTC) |
0 | błąd czujnika ciśnienia |
Wyjaśnienie:
- E19 – więcej informacji znajdziesz w artykule: Błąd E19 w zmywarce Bosch,
- E20 – z powodu braku prądu bądź zwarcia silnik nie jest w stanie prawidłowo pracować,
- E21 – usterka w silniku lub pompie skutkuje niewystarczającym przepływem wody,
- E23 – należy wymienić pompę odpływową,
- E24 – wyczyść filtr zmywarki i wąż odpływowy. Możliwe, że zablokowany jest lub zagięty. W trakcie tego błędu zmywarka nie odprowadza prawidłowo wody. Jeżeli powyższe nie pomoże sprawdź, czy pompa myjąca nie jest zablokowana.
- E25 – w przypadku tego błędu również należy dokonać konserwacji filtrów, a jeśli to nie pomoże, kod może wskazywać na zablokowaną pompę odpływową, ponieważ zmywarka nie odprowadza wody,
- E26 – sprawdź przełącznik wody i wymień w razie potrzeby,
- E28 – nagromadzenie brudnej wody z powodu zanieczyszczonego bądź zepsutego czujnika zmętnienia,
- A/B – skontroluj zmywarkę pod kątem wycieków,
- C – sprawdź, czy w obwodzie silnika nie występują problemy,
- D – powodem występowania błędu może być wadliwe okablowanie płytki drukowanej silnika,
- E – zrób inspekcję zaworu trójdrożnego pod kątem problemów (zawór odpowiada za sterowanie wody w ramionach spryskujących),
- F – błąd ten występuje w momencie, gdy w przeciągu sześciu minut zmywarka nie osiągnęła wymaganego poziomu wody,
- G – sprawdź okablowanie triaka silnika,
- H – możliwy problem z elementem grzejnym lub termostatem,
- K – zrób kontrolę NTC i termostatu oraz ich przewodów,
- 0 – błąd może powodować czujnik ciśnienia bądź jego okablowanie.
Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okazały się przydatne. W większości przypadków wystarczy jedynie przeczyścić element lub wymienić go na nowy, bez konieczności oddawania urządzenia do serwisu. Pamiętaj jednak, że jeśli nie czujesz się pewnie w wykonywaniu domowych napraw, skonsultuj się ze specjalistą. Powodzenia!
Zobacz inne nasze artykuły:
- Kody błędów w zmywarce Candy
- Budowa zmywarki – schemat
- Co oznaczają kody błędów w zmywarce Amica?